Klacht: ONPROFESSIONEEL EN ONVRIENDELIJK PERSONEEL

Tandartspraktijk op 16 november 2017 over Pinearts.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 6-11 hebben wij een bestelling gedaan bij Pinearts. Ons was beloofd dat het artikel de volgende dag binnen zou zijn, zoals zij dat groot op hun website vermelden (voor 16:00 besteld is volgende dag in huis). Na niks gehoord te hebben 1 week lang hebben we ze op 13-11 gebeld en gaven ze aan dat het pakket geleverd was. Maar het was in nieuwegein geleverd in plaats van naar ons echte adres. Erna zijn we weer teruggebeld en hebben we gevraagd of het aub zo snel mogelijk kon binnen komen. Het zou volgens pinearts 100% zeker de dag erna binnen komen dus op 14-11. Helaas is er op 14-11 niet de moeite genomen om ons te bellen en te vragen of het pakket was aangekomen. Het pakket is vandaag 16-11 nog steeds niet aangekomen. Het ergst is hoe er met ons is omgegaan aan de telefoon. Ik heb mijn frustratie uitgelegd aan meneer en aangegeven dat we het artikel uiterlijk morgen nodig hebben en we vinden dat na zolang wachten en zoveel gedoe dit niet teveel gevraagd is. Helaas vond de klantenservice dat we de bestelling dan maar moesten annuleren want ze konden het niet redden om het vandaag of morgen te bezorgen. Dus eerst was het je krijgt het artikel morgen binnen, erna was het je krijgt het artikel op 14-11 binnen en nu was het al teveel gevraagd om 16-11 of 17-11 het artikel binnen te krijgen. Er werd nul begrip naar ons getoont en de enige ”oplossing” was dat we het artikel dan maar moesten annuleren. Toen ik mijn frustratie toonde werd er gevraagd of ik meneer wilde laten uitpraten, dit heb ik gedaan en toen ik commentaar wilde geven op wat hij zei werd er vol door mij heen gepraat. Ik heb aangegeven dat hij dan natuurlijk ook mij moest laten uitpraten en hier werd door meneer erg onbeschoft op gereageerd. Ter afsluiting heb ik dhr gewezen op zijn onvriendelijkheid naar ons en hoe onbeschoft hij met ons was omgegaan en hier had hij alleen ”insgelijks” op te zeggen.

Dit is dus NIET een bedrijf waar je professioneel zaken mee kunt doen of waar er begrip wordt getoond naar de klanten. Je wordt door de klantenservice als je hun op hun fouten aanwijst dus onvriendelijk genoemden. Alles werd afgeschoven op PostNL want dit is natuurlijk het makkelijkst om te doen dan je excuses aan te bieden en de fouten van je bedrijf te erkennen.

Ons is erna gebeld om te vragen of wij het product wilde houden als het vandaag geleverd kan worden. Uitgelegd dat het vanzelfsprekend is dat wij geen zaken gaan doen met een onvriendelijk, onprofessioneel en onbeschoft bedrijf.

NIKS!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door