Klacht: Bagger service!

op 02 juli 2019 over Pinearts.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Het zag er leuk uit, tot er ineens een probleem is met het product en je verwacht dat dit opgelost wordt. Dat wordt het namelijk niet.

Februari 2018 een refractometer besteld. Niks aan de hand, werkte goed en was minder gammel dan degene die ik al had.

April 2019 was er van het een op het andere moment ineens (wat ik dacht) vocht in de meter getrokken, wat donkere plekken op de schaal gaf. Vreemd (de meter werd immers opgeslagen in de originele doos in een droge ruimte en schoongemaakt volgens voorschriften), maar goed, een foutje kan altijd.

Meter opgestuurd (retourlabels deden ze niet aan, dus gefrankeerd) en zonder nader bericht de meter een goeie week later terug ontvangen.

Bij het controleren van de meter, zag ik dat het probleem nog niet was verholpen (de plekken waren íétjes minder, maar zeker niet weg). Bij het kalibreren van de meter zag ik daarbij dat de schaal nu volledig scheef zat (een probleem wat er voor het opsturen nog niet was).
Buiten het niet oplossen van het probleem, is er dus nog een extra probleem bij gekomen, waardoor de meter totaal niet bruikbaar meer is.

Opnieuw contact opgenomen, de technische dienst zou telefonisch contact opnemen. Anderhalve week later nogmaals contact opgenomen, omdat ik niks meer had vernomen. Ik mocht de meter opnieuw opsturen, dit keer wél met retourlabel.

Bij het terugkrijgen van de meter zat er dit maal een briefje bij. Dat ze niet wisten hoe de vetvlekken erop waren gekomen (vet??) en dat ze het er ook niet vanaf kregen. Het probleem werd dus niet opgelost en er werd nog net niet gezegd dat het dan maar mijn probleem was.

Hierover heb ik enorm duidelijk mijn ongenoegen geuit, maar daar krijg ik uiteraard geen reactie meer op. Hier kunnen we dus helemaal niks mee.

Overigens zie ik veel reacties van hen in de trant van: We hebben geen contact gehad hoor, maar dat wordt lastig, aangezien ik de mails natuurlijk niet heb verwijderd.

Ik verwacht financiële compensatie voor het defecte product.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pinearts.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pinearts.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K. van Brouwershaven