Klacht: Onodige servicekosten voor vaatwasser

op 21 september 2016 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Wij hadden een error code i50 in de vaatwasser. na zoeken in het boekje en internet website AEG kom je er al snel achter dat er een monteur moet komen. AEG schrijft bezoek monteur noodzakelijk……
bij bezoek monteur wist hij direct dat het om een verstopping in de afvoer slang zat. dit had ik zelf ook wel kunnen oplossen als AEG dit aan had aangegeven. Maar dat hebben ze niet gedaan er werd meteen gewezen naar een bezoek van een monteur. dus mocht ff €100.- aftikken waarvan grootste deel voorij kosten. mooi ook het verhaal van de monteur dat hij ook wist te vertellen dat hij nu nog een zelfde melding had 2 straten verder in de wijk. die mensen zullen dus ook voor 2 straten rijden volle mep voorrijkosten moeten betalen.

ik wil mijn geld terug omdat bij een goede voorlichting dit probleem door mij zelf verholpen had kunnen worden. en dat had mij in het telefoon gesprek met AEG gewoon uitgelegd moeten worden. dit is niet gedaan ze wilden erg snel een afspraak inplannen. zowel op de website als uit de handleiding was nergens op te maken dat het om een verstopte afvoer zou gaan. anders had ik dit eerder

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 22 september 2016 om 12:31 geantwoord

De genoemde foutcode kan meerdere oorzaken hebben. De technicus kan dit ter plaatse het beste beoordelen en daarom achten wij een bezoek noodzakelijk. Wij zien daarom geen reden om u tegemoet te komen in de gemaakte kosten.

Nikki
AEG Webteam

Informatie over onze producten en veel gestelde vragen vindt u op:

We zijn overigens ook te vinden op Facebook en Twitter. Daar ontvang je doorgaans sneller een antwoord op je vraag

Alle klachten die gemeld zijn door Debbyd74