Klacht: onnodigekosten

op 26 december 2017 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

in februari steunzolen aan laten meten i.v.b nieuwe knie deze ontvangen april in opdracht stond inmeten inkl controle gemeld dat ik in 2018 misschien ook mijn andere knie moet laten opereren wij zij in juni verhuist maar adreswijziging niet aangepast vier brieven naar verkeerde adres uiteindelijk zijn deze door nieuwe bewoner bezorgt maar wat er instond was date gepasseerd gebeld en werd sterk op aan gedrongen om een afspraak te maken voor controle. gedaan en wat bleek enkele dagen rekening 36,60euro gebeld wat bleek toen eerste controle was al geweest en door mij betaal en was onnodig .
Deze firma is er alleen maar op uit om aaneen paar zooltje zoveel mogelijk te verdienen was pas in Febr 2018 nodig en dan wel vergoed

Eerst rekening van 260,00 euro was ik mee akkoord maar door mij te dwingen een afspraak te maken (wat achteraf pas na een jaar aan de orde was ) zijn de kosten voor mij men verschuild zich achter de afspraak waar ik mee akkoord was ,klopt maar wel na brieven fan Famed.
Zeer verwerpelijk gemeld niets meer gehoord dus zal moeten betalen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 27 december 2017 om 13:18 geantwoord

Wij hebben met u gesproken en doorgenomen dat wij helaas niets voor u kunnen betekenen. Famed verstuurd de nota, maar wij beslissen niet of een nota terecht is, dit doet de praktijk zelf.

De klacht hebben wij afgesloten, mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag. U kunt aan ons doorgeven wanneer wij u kunnen bereiken. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Famed.

Alle klachten die gemeld zijn door p van horik