Klacht: Onnodig verzendkosten betalen aan Greetz.nl, geen oplossing door bedrijf

Diederick Spanjer op 27 mei 2024 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Op 23 Mei 2024 jl. heb ik een bestelling gedaan via Greetz.nl, referentie 24144ZD9UQP, en heb daar totaalbedrag ad EUR 6,49 aan verzendkosten moeten betalen. Levering is 28 Mei 2024.
Vandaag ontvang ik een email van Greetz.nl actie GRATISBEZORGING en wanneer ik dezelfde criteria toepas als op 23 Mei 2024 dan had ik EUR 6,49 (onnodige) verzendkosten kunnen besparen. Greetz.nl komt niet met een oplossing, alleen met constateringen over hoe hun systeem werkt.
Annuleren van bestelling (nog niet bezorgd) is niet meer mogelijk.
Om deze reden een klacht en eis ik de EUR 6,49 verzendkosten terug in betaling van Greetz.nl

Terugbetaling van verzendkosten ad EUR 6,49 op mijn bankrekening

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Greetz.nl

Reactie van de melder van de klacht Diederick Spanjer

1 maand geleden - Daar we in eerste instantie niet uitkwamen over het ontstane, waar de klacht over ging. Toch is het gelukt om uiteindelijk tot een passende oplossing te komen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Greetz.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diederick Spanjer