Klacht: onnodig kosten in rekening gebracht en dure verzekering

Laurens Heijl op 20 oktober 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

We hebben van 16 okt 2017 tm 20 okt 2017 een auto gehuurd bij Goldcar. Er was geen benzine auto beschikbaar en kregen een diesel mee, hier is ongevraagd € 2,= per dag voor ingehouden. daarnaast rekent men € 14.95 voor Smart Return. Waar dit voor is is mij een raadsel, omdat we de auto voor 8.00 uur (om 6.50 uur) hebben teruggebracht is de auto niet gecontroleerd en hebben we de sleutel in de daarvoor bestemde brievenbus gedaan, wat is Smart Return. Tijdens het afhalen heeft men geprobeerd een duren verzekering te verkopen terwijl ik aangaf een verzekering te hebben incl afkoop van het eigen risico. (geheel geboekt via Ryanair)

Refund van de onnodig achtergehouden kosten € 14.95 en € 8,00. Ondanks het lage bedrag gaat het me om het principe dat men niks moet achterhouden voor niet gemaakt kosten

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door