Klacht: onmogelijk vlucht te verplaatsen

op 14 september 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik vloog op 14 september 2017 van Ibiza – Rotterdam. Ik wou graag mijn verblijf verlengen en dus mijn vlucht verschuiven nr latere datum. Dit was onmogelijk, noch online, noch telefonisch, noch op Ibiza airport zelf. Ik werd steeds wandelen gestuurd. Online systemen zouden niet werken en dit was in mei 2017 ook al zo bij mijn partner, ook bij Transavia. Ik kreeg te horen dat enkel €10 vliegtax zou kn w teruggegeven, meer niet. Hoewel ik enkel ( 14uur op voorhand ) mijn vlucht wou wijzigen naar een latere datum.
Dit is ongehoord en onprofessioneel. Ik overweeg om deze reden nooit nog met Transavia te vliegen, hoewel al de rest meer dan in orde was.
Mijn vriendin kreeg in mei, na meer dan een uur bellen, alles uiteindelijk toch geregeld door de mensen ter plaatse met de helpdesk te laten bellen, raar maar waar. Toen waren de systemen ook inactief.

Helpdesk die luistert.
Helpdesk die eerlijk is en helpt.
Helpdesk die zaken wenst op te lossen en niet mensen wandelen stuurt met onwaarheden, waarna ze weer terug naar de helpdesk worden gestuurd.
Ondersteuning ter plaatse van Transavia zelf in Ibiza Airport, niet Iberia.
Garantie dat dit niet meer gebeurt of volledig geld terug wanneer de systemen van Transavia niet zouden werken waardoor mensen gedupeerd zijn.
Een voor de rest zo'n leuke maatschappij met super enthousiaste mensen/stewardessen aan boord, dit kan toch echt niet!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thomas Van de Perre