Klacht: Onmogelijk om een nieuwe simkaart te bestellen!

op 06 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Reeds jaren heeft mijn man een abonnement bij Vodafone. Hij heeft als zzp-er alle administratieve handelingen aan mij als zijn vrouw overgelaten. Ooit een wachtwoord afgesproken. Een medewerker van Vodafone heeft deze echter verkeerd in het systeem gezet. Zojuist gesproken met een medewerker omdat mijn man eindelijk van een Nokia 3310 overgegaan naar een smartphone waar hij een nano kaart voor nodig heeft. Dat blijkt onmogelijk omdat het wachtwoord niet klopt. Medewerker heeft zelfs mijn man persoonlijk gesproken. Ze redt zojuist aan dat zolang wij dat wachtwoord niet weten wij geen kaart kunnen bestellen. Het zij telefonisch, per internet noch per winkel! Nu zijn we al jaren! Lees 16 jaar! Trouwe klant…..nu staan we in de kou! De reclame van Vodafone is leuk om nieuwe klanten te trekken echter blijven bestaande trouwe klanten in de kou staan!

Een oplossing betreft de simkaart en het wachtwoord, anders zijn wij genoodzaakt naar een andere provider te gaan.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JohnvanLenten