Mijn Klacht:
Ik krijg regelmatig onverklaarbaar hoge rekeningen van vodafone. Ik heb er zelfs een gehad van 189 euro!! De afgelopen maanden: 125 euro, 121 euro. Ik startte bij begin abonnement rond de 37 euro, dit is steeds maar opgelopen.
Ik bel nooit, app alleen maar, en maak nauwelijks gebruik van internet buiten mijn huis, binnen natuurlijk WiFi.
Het baart me grote zorgen dat ik op internet veel van dit soort klachten lees, maar dat het dataverkeer niet kan worden verduidelijkt. De schuld ligt dus bij de klant en daarmee lijkt het afgedaan.
Ik heb geen vertrouwen meer ik Vodafone.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn abonnement voortijdig mag opzeggen.
Geen vertrouwen meer in Vodafone.

