Mijn Klacht:
wij zitten in indonesie op het moment. er is een wijziging geweest in de terugreis die wij hebben geaccepteerd. (dit was ruim een week geleden) Nu hebben we (2 dagen voor vertrek ) nog niets aan een bevestiging ontvangen. Het is ook onmogelijk een mail oid naar ze te sturen. Nu hebben ze hier in Mataram een hoofdkantoor zitten waar wij dus waarschijnlijk morgen langs moeten gaan, maar of ze ons hiermee kunnen helpen betwijfelen wij. Tot op heden is de terugvlucht nog niet bevestigd. Dit kan toch niet. Het is dus ook nog niet mogelijk om online in te checken. Heel vervelend als je tickets hebt gekocht, maar hierna gewoon geen contact meer met ze kan opnemen.
Gewenste Oplossing:
Wij willen graag asap een bevestiging dat de reis geaccepteerd is. Nu staan er 2 terugreizen genoteerd. van lombok naar soerabaja, soerabaja naar jakarta en dan naar amsterdam.
de nieuwe reis is van lombok naar jakarta en dan door naar amsterdam. Heel verwarrend, maar blijven de eticketnummers hetzelfde?
