Klacht: onmin met Ziggo over tv aansluiting

de hr.hans van der velden op 18 december 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ziggo had een abonnement aanbieding op internet staan 6 maanden voor en bedrag daarna 6 maanden een normaal hoger tarief inclusief gratis aansluiting met behoud van telefoon nummer was nog bij Telfort was boos op deze tv aanbieder dus dacht ik misschien is Ziggo beter maar nee ook hier een grote teleurstelling mijn telefoon werd zonder vermelding van wanneer over genomen door Ziggo maar had 3 dagen helemaal geen telf meer kon niet bellen of gebeld worden dus zij ik maar dat Telfort het weer in orde moest maken zou even duren ik kreeg te horen dat Ziggo het had overgenomen ik wist van niks niemand heeft ooit contact met mij gehad 14 dagen later werd er bij mij een grote doos door DHL bezorgt ik zij neem maar mee terug ik heb helemaal niks van Ziggo ik zij laat ook maar hier breng hem zelf wel terug naar het afhaal centrum in ons dorp toen kwamen er rekeningen van Ziggo binnen vallen en ben ik gaan bellen Daar kreeg ik een persoon aan de telefoon die mij op een onbeschofte manier te woord stond en me zij dat ik een contract had getekend ik zij ik heb niets getekend paar dagen later weer een rekening nog hoger ik maar weer gebeld en gezegd dat ik niks van Ziggo had en hoe ze daar bij kwam en weer de telefoon gepakt en weer verteld wat ik vond en niks van ze had hij werd boos en zij dat ik er aan vast zat Ik heb toen maar gezegd dat ze met mijn advocaat kregen te maken maar dat maakte deze mijnheer niks uit zij hij iets later een nog grotere rekening omdat ik had afgezien van hun contract wat ik nooit heb getekend en toen ze de doos afleverde dacht ik als het wel zo was waar is dan de gratis monteur ?? in middels had ik mijn advocate ingelicht over de gang van zaken en die is aan het werk gegaan . Na ruim 6 maanden heen en weer gekibbel met medewerking van mijn advocate is alles nu geseponeerd en weer terug gedraaid maar wat een onbeschofte maatschappij is dat vreselijk ze gaan over lijken om hun product aan de man te brengen waarom was het nodig om een advocaat te nemen en kon het niet met een paar telefoontjes De man aan de andere kant van de lijn is niet capabel om hier te werken wat een vervelende man bah ik zou het liefst dit in het openbaar willen brengen hoe Ziggo omgaat met mensen in samenwerking met Radar?

ik ben pas te vreeden als dit op tv zou komen hoe misselijk zij met klanten omgaan

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door de hr.hans van der velden