Klacht: Onmenselijk heet in de bussen

op 19 juni 2017 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag ben ik in de ochtend van Amsterdam Bijlmer Arena naar Hoofddorp gereden en in de middag weer terug. Op de heenweg stond de airco aan in de bus en was het heerlijk cool maar op de terugweg was het bloedheet in de bus (beide keren een volle bus). Niet eens een blower aan of een ventilatierooster open. Ik vind dit schandalig. Ik heb een baan waarbij ik altijd in uniform ben en representatief moet zijn tegenover mijn klanten. Dit is voor mij niet mogelijk op deze manier. Vandaag was het 29 graden buiten maar dat wad telkens een verkoeling als de deuren weer even open gingen. Ik schatte de binnentemperatuur op zo’n 35 graden. Doe hier aub wat aan wat op deze manier kan mijn uniform na elke rit weer naar de stomerij.

Wanneer de chauffeurs voortaan de airco altijd aan hebben staan wanneer het warm weer is. Een temperatuur van onder de 25 graden moet voor elke aircosysteem prima te doen zijn.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JimTo01