Klacht: Onmenselijk en totaal geen rekeninghoudend met situatieDoor

op 27 september 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Door omstandigheden na scheiding heb ik schulden gekregen, doordat ik 80-100% ben afgekeurt moet ik die schuld met mijn WAO uitkering inlossen. Zo heb ik oa schulden bij VGZ zorgverzekering en die hebben het uit handen gegeven aan Van Arkel gerechtsdeurwaarders. Zij legde op 27 mei bankbeslag, net na dat ik mijn uitkering had ontvangen. Ik kon daardoor mijn vaste lasten niet betalen met als gevolg weer meer schuld bij andere instanties. Van Arkel gebeld en ik moest een verzoek indienen voor volledig of gedeeltelijke teruggave ivm aflossen vaste lasten. Ik een nette mail gestuurd maar hoorden niets meer en 3 dagen later was het geld van mijn rekening. Daarna niets meer gehoord tot er op vrijdag 22 sept jl. een aangetekende brief bezorgt werd. Daarin wordt gesuggereerd dat er op 16-09-2016 beslag is gelegt op een fiat punto TP-VL-04 en een Renault scenic 42-DT-DD.
Verder wordt er beweerd dat ik die wagens in weerwil van het beslag heb verkocht????En dreigen ze met politie etc.
IK heb nooit enig bericht ,brief of wat ook gekregen over die beslag legging van jaar geleden. Daarbij komt dat de Renault via ik wil van mijn auto af, is opgehaald en vernietigd en de Fiat op 6 sept 2016 al op naam van Mw Schonewille stond, ivm mijn invaliditeit.
Ik vind het handelen van Van Arkel assosiaal en onmenselijk.

Natuurlijk wil ik graag van mijn schulden af en ook met Van Arkel een goed lopende betalings regeling maken, desnoods leggen ze beslag op mijn WAO uitkering tot aan de belastbare grens. Met dreigen en nog meer extra kosten kom ik alleen maar verder van huis.
Dan zou ik tevreden zijn

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 weken geleden - Geachte heer van Beurden, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 29 september 2017 om 09:16 geantwoord