Klacht: onmenselijk

op 17 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij waren helaas ongewild getuigen van een meningsverschil tussen een medewerkster van de Lidl en een lid van het management team.
Wat was er gaande: de schoonmoeder van de medewerkster ligt in het ziekenhuis en is stervende.
De familieleden en dus ook de medewerkster werden vandaag plots opgeroepen om afscheid te nemen. Dus de medewerkster (overstuur) meldt dit aan haar leidinggevende.
Deze had hier geen begrip voor en zij moest doorwerken.
Kortom een onmenselijke beslissing van de leidinggevende.
De medewerkster is, zeer overstuur, toch naar haar stervende schoonmoeder gegaan.
Dit kan toch niet, hier moet toch een regeling voor zijn.
Wij vinden dit een schande van de Lidl en een niet accepteerbare beslissing van het managent bij de Lidl in Houten.
Met vriendelijke groet

Gewenste Oplossing:

nvt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 17 juni 2021 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]