Klacht: onmacht

DnMam op 23 oktober 2017 over DigiD in de categorie

Tot mijn grote verbazing word het leven zonder computer onmogelijk gemaakt..
Ik ben helaas niet in het bezit van een computer en moet zaken zoals deze dus noodgedwongen in de bibliotheek uitvoeren.. is er een manier om alle zaken gewoon via de post te doen zonder dat er emails worden gestuurd met betaalverzoeken die dus nooit worden ontvangen… dit heeft mij tot nu toe grote problemen opgeleverd en ik vind het onterrecht dat de kosten uiteindelijk bij mij worden verhaald.
De overheid kan mij niet dwingen een computer en internet aan te schaffen en anders mogen ze dit zelf voor mij doen! Ik ben geboren in een land waar je zelf alles moet regelen tegen hoge kosten. Hier heb ik niet voor gekozen maar het lijkt alsof ik geen keus heb.
Als ik zie hoeveel centjes ik overmaak aan belastinggeld en dergelijke vraag ik me af wat er dan met dit geld gebeurd en vind het dan ook treurig dat er uiteindelijk word gesproken over een financiele meevaller waar we uiteindelijk ook niks van terugzien. het zou mooi zijn als de overheid hier eens wat geld en moeite insteekt want daar betalen we overigens voor!

Ik ben tevreden als de overheid mij niet verplicht zaken te regelen als DigiD want naast een fulltime baan heb ik er niet voor geleerd administratie te doen en heb ik hier gewoonweg ook geen tijd voor! dit is mijn laatste bezoek aan de bibliotheek dus op verdere emails kan ik helaas niet reageren maar deze verzoek ik u per post op te sturen!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DigiD

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DigiD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door