Klacht: onlogische verandering

op 12 augustus 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Iesport al jaren bij de sportschool in Papendrecht.
3 generaties lang voordat het basic fit werd was ik een tevreden klant.
Wijzigingen is nodig om mee te gaan in de concurentie slag,immers er komen haast geen sporters bij maar wel sport scholen.

Maar welke sorry dat ik deze uitspraak gebruik hersenloze heeft beslist dat alle kracht aparatuur op de 1 e etage moesten worden geperst ??
Lijkt nu net een wachtkamer van de huisarts en je kan niet zonder aangekeken te worden bij het betreden door een smalle deur wie er extra binnenkomt.

Dan zwijg ik deze keer maar niet over de opstelling van de cardio op de bgg.
Echt alles 1 richting opgesteld zonder een mogelijke leuke kring zoals het altijd was.
Echt een of andere student is los gelaten en heeft een compleet verkeerd beeld van toekomst.

Stel a.j.b een maand een ideeen bus op met de vraag wat uw betalende leden hiervan vinden.

Wordt WAKKER….

Dit is werkelijk absuurt wat hier omgegooid wordt en ik zal na ruim 30 jaar tevreden lid naar iets anders zoeken .

Ruud Marks

0612558550
J.h.a.schaperstraat 4
3354 AK
papendrecht.

Welke manager of beter eigenaar neemt dit signaal als een positieve opmerking waar ?

Voorgaande situatie zoals boven beschreven.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 15 augustus 2016 om 08:58 geantwoord

Beste Ruud,

Bedankt voor je bericht en wat leuk om te horen dat je al zo lang lid bent.

Ik heb zojuist contact opgenomen met de club. Ik heb begrepen dat dinsdag 9-8-2016 alle apparatuur is verplaatst.

Het is juist zo ingedeeld dat alle cardio en alle apparatuur op 1 verdieping staat. Dit zodat het een stuk overzichtelijker is. Ik vind het dan ook jammer om te horen dat jij dit niet vindt. De indeling zal ook niet gaan veranderen.

Hopelijk blijf je toch sporten bij Basic-Fit.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud Marks