Klacht: Oplichterij, ten onrechte abonnement

Martijn Van beurden op 16 oktober 2014 over Online Product Service in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede dag ook ik ben er kennelijk ingetrapt in bestellen van gratis condooms. Echter dit bedrijf schrijft bij mij nu al 2x € 12,95 van mijn rekening af. Dit is pure oplichterij op internet zijn er nu al honderden gedupeerden tel uitbhun winst. Ik heb via mijn bank al die beide bedragen laten terugboeken!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik van online product service helemaal af ben, ik wil niets met hun te maken hebben.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Product Service

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Product Service nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Product Service

Heeft op 02 juni 2017 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

We hebben reeds al contact met u gehad.

U bent afgemeld van onze service en ontvangt ook sindsdien geen zendingen meer. Er staat ook geen bedrag meer open, dus vanaf heden gaat er ook geen bedrag van uw bankrekening nummer af. 

Heeft u nog vragen, kunt u ons altijd mailen op het e-mailadres: [email protected]
Wij proberen u dan tijdig een reactie te geven. 

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. 

Met vriendelijke groet, 
Jasmijn
Klantenservice Online Product Service 

Martijn Van beurden

Heeft op 02 juni 2017 om 14:11 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

De oplossing is nog niet compleet, gaarne mijn account definitief verwijderen. Ik zie uw bevestiging hieromtrent tegemoet. Hartelijk dank.

Bericht van Online Product Service

7 jaren geleden - Beste Martijn, Heeft u reeds nog iets ontvangen? Ik heb namelijk het account vandaag verwijderd. Met vriendelijke groet,  Jasmijn Klantenservice Online Product Service 

Alle klachten die gemeld zijn door