Klacht: ongevraagd abonnement

janluder op 22 september 2014 over Online Product Service in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gereageerd op een advertentie voor gratis condooms. Veel later bleek mij dat er maandelijks €12,95 werd afgeschreven van mijn rekening. Ik werd warm gemaakt voor een pakketje gratis condooms en zou dan alleen de verzendkosten moeten betalen. Later hoorde ik bij het programma Radar dat hier sprake is van misleiding. In de kleine lettertjes staat dat men een abonnement krijgt na de eerste zending zonder dat hierna wordt verwezen. Dit is pure misleiding. Ik vind dit een schandalige manier van internet verkoop.

Gewenste Oplossing:

Ze mogen alle gestuurde condooms bij mij ophalen en ik wil al mijn abonnement gelden terug hebben van de maanden juli, augustus en september. Dat is drie keer €12,95. dus totaal €38,85..

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Product Service

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Product Service nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Product Service

Heeft op 02 juni 2017 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jan Luder,

We hebben reeds al contact met u gehad. 

U bent afgemeld van onze service en ontvangt ook sindsdien geen zendingen meer. Er staat ook geen bedrag meer open, dus vanaf heden gaat er ook geen bedrag van uw bankrekening nummer af. 

Heeft u nog vragen, kunt u ons altijd mailen op het e-mailadres: [email protected]
Wij proberen u dan tijdig een reactie te geven. 

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. 

Met vriendelijke groet, 
Jasmijn
Klantenservice Online Product Service 

Alle klachten die gemeld zijn door