Mijn Klacht:
ze blijven maar sturen zonder dat ik daar ooit om gevraagd heb en niet 1 pakketje maar 2 dus ik betaal dubbel daarvoor.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ze geen producten meer sturen en ik 100% van ze af ben!

Marlborobeyond op 25 maart 2016 over Online Product Service in de categorie Algemeen
ze blijven maar sturen zonder dat ik daar ooit om gevraagd heb en niet 1 pakketje maar 2 dus ik betaal dubbel daarvoor.
Wanneer ze geen producten meer sturen en ik 100% van ze af ben!
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Product Service
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Product Service nog niet in behandeling is genomen.
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 02 juni 2017 om 12:52 geantwoord
Beste,
U bent sinds 2 Juni 2017 afgemeld van onze service en ontvangt ook sindsdien geen zendingen meer. Er staat ook geen bedrag meer open, dus vanaf heden gaat er ook geen bedrag van uw bankrekening nummer af.
Heeft u nog vragen, kunt u ons altijd mailen op het e-mailadres: [email protected]
Wij proberen u dan tijdig een reactie te geve.
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jasmijn
Klantenservice Online Product Service