Klacht: condooms

pbpb op 26 januari 2017 over Online Product Service in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevrouw of heer,
Eenmalig heb ik bij u in 2015 condooms besteld en niet meer. Plotseling werden er elke maand condooms gestuurd en bleek er via een automatische incasso waartoe ik nooit opdracht gegeven heb elke maand vanaf tenminste oktober 2015 een bedrag van €12,95 te worden afgeschreven. Het viel me niet eens op dat ik door uw bedrijf bedonderd werd. Stom! En een goede les. Alleen jammer dat u door mij te belazeren in uw levensonderhoud moet voorzien.
Met deze mail wil ik daar per direct een eind aan maken en hoop dat ik u daarmee niet tot de bedelstaf veroordeel. Kortom, ik wil geen condooms meer ontvangen en heb de automatische incasso stopgezet.
Met vriendelijke groet,
p. van den borne.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als een bedrijf met dit soort praktijken verdwijnt. Het lijkt me beter om eerlijk het beleg op het brood te verdienen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Product Service

Heeft op 02 juni 2017 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste pbpb,

U bent sinds 2 Juni 2017 afgemeld van onze service en ontvangt ook sindsdien geen zendingen meer. Er staat ook geen bedrag meer open, dus vanaf heden gaat er ook geen bedrag van uw bankrekening nummer af. 

Heeft u nog vragen, kunt u ons altijd mailen op het e-mailadres: [email protected]
Wij proberen u dan tijdig een reactie te geve. 

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. 

Met vriendelijke groet, 
Jasmijn
Klantenservice Online Product Service 

Alle klachten die gemeld zijn door