Klacht: Blijven sturen en geld afhalen

Tinie-dijkstra op 12 november 2014 over Online Product Service in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik blijf ongewenst condooms ontvangen en daar €12,95 voor betalen, heb het al eenmalig terug gestuurd en geld terug gevorderd maar blijft gebeuren

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze stoppen met condooms sturen en het laatste €12,95 terug op mijn rekening storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Product Service

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Product Service nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

Bericht van

10 jaren geleden - Beste klant, Zoals u op de site had kunnen lezen gaat het hier om een proefpakket met vervolgzendingen. U heeft zich bij beide aanmeldingen pas afgemeld na uw eerste vervolgzending. Deze vervolgzendingen kosten 12.95 en dit bedrag dient dan ook betaald te worden. Met vriendelijke groet, Johan Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Product Service

Heeft op 02 juni 2017 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

We hebben reeds al contact met u gehad.

U bent afgemeld van onze service en ontvangt ook sindsdien geen zendingen meer. Er staat ook geen bedrag meer open, dus vanaf heden gaat er ook geen bedrag van uw bankrekening nummer af. 

Heeft u nog vragen, kunt u ons altijd mailen op het e-mailadres: [email protected]
Wij proberen u dan tijdig een reactie te geven. 

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. 

Met vriendelijke groet, 
Jasmijn
Klantenservice Online Product Service 

Alle klachten die gemeld zijn door