Klacht: 12.95

hasan 28 op 30 april 2015 over Online Product Service in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een keer door een vriend gratis iets besteld alleen voor verzend kosten nu krijg ik elk maand en gaan ze 12,95 van mijn rekening geld af ik wil niet meer.Mijn Klacht:

beste

ik heb geen bestelling gedaan en er weer zomaar €12,95 van mijn rekening gehaald met volgende omschrijving

Rekeningnummer

ONLINE PRODUCT SERVICE
MACHTIGING MANDAT-BE-79662-20/04/2015-10
Omschrijving:P670974-S763026-C79662
IBAN:NL54INGB0004XXXXX6
Kenmerk:670974A79662B1429539874

Verrichtingsdatum :

28-04-2015
Omschrijving :

SEPA- dom.
Bedrag :

12,95- EUR
Valutadatum :

28-04-2015
Rekening tegenpartij :

NL54 INGB 0004 5477 66
ONLINE PRODUCT SERVICE

Gewenste Oplossing:

ik wens een rechtzetting!!

Gewenste Oplossing:

ik wil niks meer van online product service ontvangen dat hun geen geld van mijn rekening afhalen help me aub.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Product Service

Heeft op 02 juni 2017 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

We hebben reeds al contact met u gehad.

U bent afgemeld van onze service en ontvangt ook sindsdien geen zendingen meer. Er staat ook geen bedrag meer open, dus vanaf heden gaat er ook geen bedrag van uw bankrekening nummer af. 

Heeft u nog vragen, kunt u ons altijd mailen op het e-mailadres: [email protected]
Wij proberen u dan tijdig een reactie te geven. 

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. 

Met vriendelijke groet, 
Jasmijn
Klantenservice Online Product Service 

Alle klachten die gemeld zijn door