Klacht: Online cursus Adobe Photoshop CS6 en Illustrator CS6

op 04 september 2018 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik had de cursus bij jullie gekocht en heb hier ook een groupon voor ontvangen. Nu moest ik op een link klikken om er gebruik van te kunnen maken. Op deze link moest je inloggen, maar nu heb ik geen inloggegevens van deze website en de grouponcodes werkte ook niet. Ik heb contact opgenomen met jullie klantenservice en er werd gezegd dat Groupon een tussenpersoon is en dat ik zelf maar contact op moet nemen met het bedrijf. Echter zijn er geen contactgegevens van het bedrijf en lijkt het mij een normale vraag voor Groupon om het voor mij op te lossen, ik neem tenslotte al contact met jullie op en heb ook de bon bij jullie gekocht. Ik voel me totaal niet geholpen en opgelicht.

Als het probleem wordt opgelost en Groupon de verantwoordelijkheid neemt service bied voor de verkoop van het product.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kelly6695