Klacht: online checkin

op 13 september 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

retour ticket business class geboekt naar Delhi. KLM bevestigd met Kl vluchtnummers, maar heenreis is met Jet Airways.
kan bij KLM nu niet online inchecken, KLM verwijst naar Jet Airways, maar Jet Airways herkent de KLM boekingscode niet.
kan nu geen stoel reserveren en moet eerder naar Schiphol om in te checken.
vraag me af waarom ik business-class KLM boek.

Gewenste Oplossing:

ontevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dutchfrank