Klacht: Online bestelling + slechte service

op 28 april 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hema geeft aan mijn online bestelling 2 tot 6 werkdagen te bezorgen. Ik zou een email ontvangen mocht er vertraging optreden. Meteen een opdrachtsbevestiging ontvangen. Ik wacht al zeker 3 weken op een email betreft vertraging of bestelling. Radiostilte aan de andere kant! Na 2 weken wachten email ik de klantenservice. Die zouden mij binnen 2 werkdagen antwoord moeten geven. Raad eens, wacht al een week op antwoord. Vervolgens besluit ik ze te bellen, waar ik meer dan een half uur!!!!!! In de wacht heb gestaan om vervolgens maar op te hangen!!!!!!! Slecht service HEMA!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als ze nou eens heel snel iets van zich zouden laten horen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niemandja