Klacht: Online bestelling

op 12 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens het bestellen stond er aan de bovenkant vermeld dat je 15% korting krijgt bij een aankoop van 80 euro.
Tijdens het bestellen zocht ik waar het balkje was om de code in te voeren maar die was er niet zoals die er normaal wel is. Ik klikte naar “volgende” maar ook daar was het nergens te zien en inmiddels was de bestelling al definitief.

Ik stuurde meteen een mail naar de klantenservice dat ik mijn 15% korting graag wil hebben en anders de bestelling geannuleerd mocht worden.
Ook las ik dat er een technische storing op de webshop aanwezig was.
De datum dat ik contact opnam was 4 mei. Tot heden nog geen reactie en inmiddels al wel mijn bestelling binnen.

Gewenste Oplossing:

Als ik alsnog mijn 15% korting krijg waar ik recht op heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door madam_I