Klacht: Online bestelling

op 03 december 2015 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Mijn bestelling inlineskates Play 5 kinderen blauw zwart OXELO maat 34/36 BEL2017947

Ik probeerde die online te bestellen op donderdagavond 26/11/2015. na vele pogingen was er steeds een error.

Ik ben 27/11/2015 onder de middag speciaal naar Decathlon Wilrijk gereden voor deze inlineskates te kopen maa ze waren er niet in de juiste maat. Men heeft mij geholpen om deze via de computer online te bestellen – ik zou de bestellingskosten van 4,99€ niet moeten betalen, maar weeral blokkerde het systeem. Ze alles versturen naar de klantendienst want ik had mijn gegevens opgeschreven. Ik zou zeker telefoon terug krijgen van de klantendienst
Op het werk terug heb ik het opnieuw geprobeerd en het lukte wel, maar ik moest de verzendigskosten van 4,99€ wel betalen. De betaling is diezelfde dag van mijn rekening gegaan. De klantendienst heeft mij nooit gebeld. Ik kreeg mailtjes dat de bestelling vandaag 01/12/2015 – mijn dagje verlof en ik zou op voorhand een berichtje ontvangen. Ik heb niets ontvangen, Ik belde terug naar Wilrijk maar daar zouden ze me niet kunnnen helpen. Morgen ben ik gaan werken. waar wordt mijn bestelling geleverd? Wie zorgt voor de levering????Volgens mijn account zou de bestelling gisteren verstuurd zijn en vandaag geleverd worden? Waar??????????????????? Wanneeer????

Morgen wil ik mijn levering op het post punt Delhaize Bloemmolens Lier.

En ik wil niet terug voor de zoveelste maal al mijn gegevens invullen!!!!
En ik kan blijkbaar geen klacht invullen want mijn e-mailadres en gebruikersnaam bestaan al?????????????????????
Is er dan niks dat bij jullie werkt??? Stelletje achterlijken!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 14:43 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy euromex