Klacht: Onkyo TX-NR646 2e Kans

op 06 oktober 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Zaterdag avond zag ik een Onkyo TX-NR646 Op marktplaats staan
een 2e kans van coolblue. die heb ik direct betaald via ideal en zou hem zondag ontvangen, na een hele dag gewacht te hebben met coolblue gebeld,
die kwamen met het verhaal dat ze hem niet konden vinden in hun magazijn. maar ik mocht hem toch maandag verwachten,
naar nog wat mail verkeer dinsdag met ongeveer 6 verschillende coolblue medewerkers kwam het hoge woord er uit dat ze hem niet konden vinden en dat ik mijn geld terug zou krijgen.
DIKKE PRIMA. tot dat ik dinsdag op marktplaats opnieuw de onkyo zag verschijnen voor het zelfde geld als de eerste keer.
ik dacht mooi bestellen dus net zo snel weer betaald en gebeld of ze hem ook echt hadden staan.
volgens coolblue wel…. ik zou hem donderdag bezorgd krijgen. dus ik wachte op mijn verzend bevestiging en die kreeg ik niet.
dus ik heb net gebeld met coolblue en ze zijn hem weer kwijt. vervolgens kijk ik op hun site en zie de 2e kans weer staan alleen dan voor 480 van plaats de 370 die ik heb betaald. mijn gevoel zegt dat ze gewoon voor meer weg kunnen en dat ze daarom mijn order hebben geannuleerd zodat ze hem voor meer kunnen verkopen, klantvriendelijkheid was ook niet wat we zijn gewend van Coolblue
JAMMER

ik ben tevreden wanneer ik wat bestel bij coolblue, en het ook gewoon krijg en geen smoesjes krijg te horen dat een receiver kwijt raakt in een magazijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Coolblue

1 maand geleden - Beste meneer Berndes, Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor de late reactie. Wat een ontzettend vervelend verhaal. We kunnen ons heel goed voorstellen dat u stevig baalt van het feit dat u deze receiver niet als Tweedekansje kunt aanschaffen. We durven u niet met zekerheid te zeggen waar het mis is gegaan, maar we zien wel dat dit Tweedekans model geheel niet meer beschikbaar is. Natuurlijk bieden we u graag een passende oplossing, zodat u alsnog een receiver kunt aanschaffen die voldoet aan uw wensen. We zijn daarom op zoek gegaan en kwamen uit op de Onkyo TX-NR555 Zwart: http://www.homecinemacenter.nl/product/710462/onkyo-tx-nr555-zwart.html De prijs scheelt natuurlijk nogal wat met de prijs die u in eerste instantie voor de Tweedekans receiver heeft betaald. We willen u daarom ook 40 euro korting aanbieden op dit exemplaar, zodat we het verschil tussen het Tweedekans exemplaar en deze nieuwe receiver delen. Mocht u hier gebruik van willen maken, verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij zullen de bestelling dan voor u in orde maken tegen de afgesproken prijs en we zullen u een verzoek tot betaling sturen. Met vriendelijke groet, Coolblue

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis Onkyo NR-TX646