Klacht: Onklantvriendelijk behandeld

op 02 augustus 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Vandaag zijn we naar jullie filiaal in Amsterdamse poort geweeest voor onze zoon. Na alle controles en metingen werd ons verteld wat de gekozen bril ons zou kosten. Vervolgens hebben we aangegeven dat we een kortingscoupon van 50% hebben. De medewerker heeft de korting voor ons berekend. Hierna kwam de teamleider die aangaf dat de korting niet voor mijn zoon geldig was terwijl op de bon alleen ons achternaam stond. Hij heeft ons erg onklantvriendelijk behandeld. Wij gaan met ons hele gezin (5 personen) al heel lang naar Specsaver voor brillen of lenzen. Maar door wat er vandaag gebeurd is zijn jullie 5 klanten kwijt geraakt. Wij vinden het schandalig dat zo’n groot bedrijf zo omgaan met hun klanten, bovendien de teamleider zelf. Hij heeft niks gedaan om dit op te lossen en heeft ons gewoon de winkel uit laten gaan. Hij heeft geen een woord gezegd. Mijn zoon was erg ondaan hierdoor.

Ik hoop dat jullie met een goeie compensatie/bod komen. Bovendien gaan we morgen een afspraak maken bij een andere brillenzaak.

Reactie van de melder van de klacht Sarwan Sadhoe

3 maanden geleden - Ik ben gebeld door Specsaver filiaal amsterdamse poort. We hebben overlegd en Specsaver heeft de korting toegekend. Op deze manier is het goed opgelost en dus zijn we samen overeen gekomen. Dankjewel.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sarwan Sadhoe