Klacht: Onklant vriendelijk

op 03 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag afgelopen dinsdag heeft mijn zoontje zijn wedstrijd medaille in de kleedkamer van h&m breda laten hangen,dezelfde dag nog 20 minuten aan de telefoon gehangen met jullie klanten service waarna ik nog steeds niemand aan de lijn had,nu vrijdag ochtend ga ik terug na de winkel en hoor ik van de medewerker dat hij verdwenen is in de vuilnisbak.ik snap dat ze niet alles kunnen bewaren maar om iets van een kind na 3 dagen al weg te gooien vind ik niet klant vriendelijk

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 07 juni 2016 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

We hebben vanochtend via e-mail contact gehad met deze klant om onze excuses aan te bieden. We zullen ook de feedback aan onze winkel doorgeven. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot winkelklachten, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Amanda31