Klacht: onjuiste wincode

op 22 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na vele keren proberen krijgen wij steeds de opmerking dat de ingevoerde win code onjuist is.
Wij vermoeden dat hier een prijs opgevallen is die nog niet in het systeem staat.

Gewenste Oplossing:

Als we een prijs uitgereikt krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 22 juli 2017 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Alle prijzen staan in het systeem, dus hier ligt de oorzaak niet bij.
Wel zijn er twee andere mogelijkheiden:

- er zit getallen of letters in de code die op elkaar lijken. Na het drukken bleken bijvoorbeeld de 5 en de S helaas erg op elkaar te lijken.

- bij sommige klanten wordt de foutmelding dat de code onjuist is onterecht weergeven. Hierbij blijkt de aanmelding wel goed bij ons binnengekomen te zijn.

Graag zoek ik dit voor u verder uit. Zou u uw wincode kunnen geven? Dit kan hier of via klantenservice@dirk.nl (graag dan het ticketnummer SD M1707 8734 in de onderwerp plaatsen svp)

Alle klachten die gemeld zijn door marga0712