Klacht: onjuiste wincode

op 22 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 22 juli 2017 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Alle prijzen staan in het systeem, dus hier ligt de oorzaak niet bij.
Wel zijn er twee andere mogelijkheiden:

- er zit getallen of letters in de code die op elkaar lijken. Na het drukken bleken bijvoorbeeld de 5 en de S helaas erg op elkaar te lijken.

- bij sommige klanten wordt de foutmelding dat de code onjuist is onterecht weergeven. Hierbij blijkt de aanmelding wel goed bij ons binnengekomen te zijn.

Graag zoek ik dit voor u verder uit. Zou u uw wincode kunnen geven? Dit kan hier of via klantenservice@dirk.nl (graag dan het ticketnummer SD M1707 8734 in de onderwerp plaatsen svp)

Alle klachten die gemeld zijn door marga0712