Klacht: Onjuiste wincode

op 30 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

4 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Wasch, Bedankt voor de moeite die u heeft genomen mij op de hoogte te brengen van uw melding. Vervelend dat u problemen ervaart met uw website. Als u mij uw wincode toestuurt, of een foto van uw kraskaart kan ik controleren of u prijs heeft of niet. Ik verneem graag van u. In afwachting van uw reactie, wens ik u een fijne dag toe.

Reactie van de melder van de klacht SIWASCH

4 maanden geleden - Hartelijk dank voor uw reactie. Mijn code is : WTB48WY2M Graag hoor ik of ik een prijs heb gewonnen :) Met vriendelijke groet, Mevrouw Wasch.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 12 juli 2017 om 14:04 geantwoord

Bedankt dat u deze code heeft doorgestuurd en excuses voor de vertraging in onze reactie.
Ik heb de code gecontroleerd en krijg ook de melding dat de code onjuist is. Dit kan betekenen dat er een getal of cijfer in zit die ergens anders op lijkt. Denk hierbij aan de 8 en de B of de S en de 5.
Heeft u de mogelijkheid om een foto van de code te maken en deze op te sturen naar klantenservice@dirk.nl?
Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door SIWASCH