Klacht: Onjuiste voorlichting leid tot onnodige kosten en ergernis

op 18 augustus 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 10 september 2016 een Onkyo Home Theater set gekocht met een Service Plus polis. Mij werd uitgelegd dat een van de voordelen van de service plus polis is dat ik niet met een apparaat hoef te zeulen in geval van defect omdat deze OF thuis opgehaald wordt OF aan huis gerepareerd. Nu is het apparaat defect en er word doodleuk gezegd dat ik hem maar moet komen brengen en dan ook nog eens twee weken kwijt ben.

Gewenste Oplossing:

Compensatie van de onkosten á €50,00 voor de onnodige tijd die ik weer hierin moet stoppen door onjuiste voorlichting door de heer D. van de Hoogen van het BCC filiaal Apeldoorn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 21 augustus 2017 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door WebDesign