Klacht: Onjuiste verlenging

op 15 juni 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Na terugkeer van een paar maanden in het buitenland geweest te zijn kwam ik erachter dat mijn abonnement per 16-03-2016 verlengd is. Ik zie staan 09-03-2018 als einddatum, maar ik heb mijn contract niet willen verlengen. Ik heb het contract ook nooit onder ogen gezien.
Na meerdere malen telefonisch contact met KPN, is gebleken dat de verlenging kennelijk online is gedaan, en het contract naar mijn oude woonadres is verstuurd. Ik heb het nieuwe adres voor de kennelijke contractsverlenging gewijzigd via internet, Mijn KPN. Over de telefoon werd mij verweten dat ik het adres niet telefonisch aan KPN had doorgegeven, en dat ik er niet vanuit kon gaan dat een adreswijziging via internet ook daadwerkelijk doorgevoerd zou worden.
Als er online een tweejarig contract aangegaan kan worden heb ik er gerechtvaardigd op vertrouwd heb dat mijn adreswijziging ook online doorgevoerd zou worden. Het nieuwe (factuur)adres stond al die tijd al juist in Mijn KPN, maar kennelijk niet in jullie systeem.
Als het contract naar het juiste adres zou zijn opgestuurd had ik gebruik kunnen maken van de 14 dagen bedenktijd, nu dit niet is gebeurd heb ik het contract afgesloten onder onjuiste voorstelling van zaken.

Als er naar een mogelijkheid gezocht wordt om het contract te ontbinden, dan wel dat het contract maandelijks opzegbaar wordt.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CharlotteVos