Klacht: onjuiste prijzen

op 03 september 2015 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Na het boodschappen doen check ik altijd de kassabon. En dit is niet zonder reden; bijna altijd zit er prijsverschil in de prijzen op de kassabon en de prijzen op het schap. Altijd in mijn nadeel. Dit kost tijd en gedoe, moet weer naar de klantenservice, het moet weer gecheckt worden etc.
Als ik wel eens boodschapeen doe bij een andere winkel klopt de kassabon wel altijd.

Wat mij deze week op viel, was de prijs van verse mais; mais per stuk 0.79 cent (maar ze zijn niet per stuk verkrijgbaar!), ze zitten per 2 verpakt en dat kost dan € 2,49!!
AH Chocoladepasta pot 400 gram: melk, puur en witte chocoladepasta €1,39, de zelfde pot maar dan de hazelnootsmaak: €2,05
En zo gebeurt er dus iedere keer wel iets.
Ik wil hier een klacht over indienen, en vragen wat hier aan gedaan kan worden.

Als ik er op kan vertrouwen dat de prijzen op het schap overeenkomen met de prijzen op de kassabon. En als er geen belachelijke prijsverschillen zitten in vergelijkbare producten

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chaudron