Klacht: onjuiste levering

op 12 augustus 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

LS. Op 18 juli jl. kopen wij bij het filiaal Barendrecht de loungeset Madrid.
2 loungebanken, 1 lounge hoek, 1 lounge hocker en 1 loungetafel Madrid (art 0234005). Deze set zou op 21 juli worden geleverd, mijn echtgenoot neemt een vrije dag hiervoor. Maar helaas geen levering, we horen verder ook niets van Kwantum dat er niet geleverd zou worden die dag!! De dag daarna belt mijn echtgenoot naar het filiaal en hoort dat er problemen zijn met de levering en dat wij via klantenservice over het eea bericht worden. Maandag 25 juli krijgen we een mail van klantenservice dat Post.nl de levering zal gaan doen en dat post.nl binnen een paar werkdagen contact met ons op zou nemen over de levering. We horen een week lang niks dus maandag 1 augustus ga ik maar eens bellen met post.nl. Volgens post.nl zou hij voor woensdag 3 augustus geleverd worden, vreemd??
Woensdag nog niks gehoord, maar weer eens bellen met post.nl, zij verwijzen mij weer naar kwantum klantenservice want ze hebben geen lijst ontvangen van Kwantum. Na weer met Kwantum gebeld te hebben, ontvangt mijn echtgenoot die dag bericht dat vrijdag 5 augustus de set zal worden geleverd. Vrijdagmorgen krijgen we een bericht, levering is tussen 15.00 en 18.00 uur. Om 19.30 uur pas worden 5 colli afgeleverd. Hier hebben we voor moeten tekenen. We ontvangen de 2 banken + 1 hoekbank en 2 hockers i.p.v. 1 hocker en een loungetafel, dus de Lounge tafel Madrid zit er niet bij en dat hebben wij bij post. nl aangegeven en zij zouden dit vermelden op een lijst!!
Inmiddels al 2 keer met het filiaal en de klantenservice gebeld, tot nu toe nog steeds niets gehoord over de levering van de loungetafel.
Bij aankoop is het bedrag al voor 100% betaald.
Ik dien deze klacht in omdat de aankoop nog altijd niet op de juiste wijze is afgehandeld en voor de extra kosten die wij hebben moeten maken voor het aanwezig zijn voor levering en de telefoonkosten.
Ik verwacht op zeer korte termijn iets van jullie te vernemen over o.a. de levering.
Annemiek Seelbach

Dat de loungebank op zeer korte termijn wordt geleverd en een tegemoetkoming in de ontstane extra kosten.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anseepos