Klacht: Onjuiste informatie plafond

Marloes Nicolai op 27 februari 2018 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben met de verkoper tekeningen gemaakt van de badkamer. Hier hebben wij bij aangegeven dat er een kantelraam in het schuine gedeelte zat. Hier had de verkoper ook een tekening van gemaakt. Uiteindelijk heeft hij 3 bouwtekeningen gemaakt waar hij geen raam in had verwerkt en had de oude weggooit om ‘verwarring te voorkomen’.
Daarbij heeft hij nooit gezegd dat het plafond 8 cm omlaag zou komen bij de plafond wat wij hadden uitgekozen.
Nu de aannemer bezig is komt hij tot de conclusie dat als hij het plafond installeert zoals Brugman dit beschrijft het raam niet meer kan kantelen (openen). Ik heb hiervoor de verkoper zelf gebeld. Hij geeft alleen maar aan dat dit ons probleem is, en dat hij hierin niks kan betekenen. Hij zei: “er kan een uitsparing gemaakt worden”. Dat betekend dus dat er een hap uit het plafond moet, super lelijk dus en daar hebben we het plafond niet voor gekocht!
Omdat de verkoper alleen maar zei; “eigen verantwoordelijkheid, ik heb het gezegd, ik kan niks betekenen” dacht ik; ik bel het hoofdkantoor.
Daar sprak ik met een vriendelijke man die mij direct hielp… tot hij de order met bouwtekeningen doorgestuurd kreeg en zei: “maar mevrouw, hier staat helemaal geen raam getekend!”. Ik heb uitgelegd dat ik wel heb aangegeven dat daar een raam zat, dat hij ook een tekening had gemaakt van dat raam maar dat hij uiteindelijk die tekening weg had gedaan om onduidelijkheden te voorkomen. Hierdoor kon deze meneer niks meer voor mij betekenen, want ja, hij heeft niet bij de gesprekken gezeten! 1000 euro voor iets wat of heel lelijk word of niet gebruikt kan worden en geen enkele hulp van de verkoper in het filiaal in Groningen, Jan Gankema!! Vanaf het moment dat wij hebben getekend was de welwillendheid bij Jan al wel maar goed, we moesten nu wel door.. en nu dit dus…. HELP!!!

Als het plafond in z’n geheel terug genomen word of dat we de kosten splitten.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 06 maart 2018 om 09:30 geantwoord

Beste Marloes,

Uw review hebben wij in goede orde ontvangen.

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent.
Ik zal mijn collega's uit onze winkel verzoeken om hierover contact met u op te nemen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Inge van Dijk - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door