Klacht: onjuiste informatie, overlast en gevaarlijke situatie

op 06 juli 2017 over Hotel Duinoord in de categorie Hotels

parkeren volgens booking .com gratis maar er wordt 10 euro per dag gerekend

hotel bar en muziek tot diep in de nacht open met ernstige geluid overlast, ramen en deuren worden niet gesloten en muziek galmt naar buiten waardoor je to 2.30 in de herrie ligt omdat het zo warm is op bovenste kamers dat je ramen wel open moet zetten

nacht portier volledig incapabel en agressief tegen gasten die klagen over muziek, schandelijk, nacht portier lijkt zelfs te drinken en in ieder geval vrolijk mee te feesten met luidruchtige hotel gasten

het ergste dat ik verzocht heb om met manager te spreken en mijn nummer heb achtergelaten omdat situaties over andere gasten onjuist werden afgeschilderd, ik heb nog excuses of iets gehoord, het is een schande dat de manager niet naar het hotel komt omdat ze die dag laat moet werken terwijl gasten volledig overstuur zijn en er mogelijk gevochten is, hotel geeft een erg onveilig gevoel
in plaats van de politie te bellen denkt nacht portier dat het nuttig is om een 70+ stel nacht om 1.00 te vertellen dat ze maar moeten vertrekken

manager had op zijn minst een email naar alle gasten kunnen sturen met verontschuldigingen en dat ze de zaak bestudeerd en later met een passend voorstel komt maar er volgt niets behalve of je het hotel leuk vond van booking.com

aangezien in de kamer alleen tussen 2.30 en 7.00 te slapen was denk ik dat er een passende schadeloos stelling moet volgen en excuses aangeboden moeten worden aan gasten
ik heb hotels meegemaakt waar een huwelijk plaats vond en overlast ervaren werd, personeel was altijd vol excuses en bood een passende oplossing aan....wat hier gebeurt is onprofessioneel en in feite schandalig ....je kan niet een 4 sterren hotel runnen met zulk personeel en management

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Duinoord

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Duinoord nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door paj b