Klacht: onjuiste informatie, onvriendelijke benadering

op 03 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Zaterdag 1 oktober heb ik in Ah winkel in ’t Look in Veldhoven boodschappen gedaan.
Omdat ik nog een aantal zegels voor de actie krijg, heb ik nog 2 boekjes voor de vershoudbakjes vol, echter ik heb deze niet bij me. Ik vraag daarom hoe lang ik die nog kan inleveren en het ‘meisje’ achter de kassa geeft aan dat dat de hele week nog kan. Ik vraag dan onmiddellijk of de bakjes dan ook nog aangevuld worden. Ja zeker hoor, die worden aangevuld….
Maandag kom ik dus met mijn volle boekjes maar helaas, géén bakjes meer… alles op. Ik geef aan wat mij zaterdag verteld is maar de mevrouw van de klantenservice zegt: “had u maar beter moeten lezen, er stond ook bij OP=OP!”
Ongelooflijk…
Nu moet u weten dat ik onlangs verhuisd ben van Waalwijk naar Veldhoven, altijd AH-klant geweest met name vanwege de acties want de kwaliteit is overal het zelfde, maar hoe ik hier te woord wordt gestaan, dat heb ik zelden meegemaakt.
En daarbij heb ik dus gespaard voor iets dat er niet meer is…

Ik weet 't niet, vriendelijk zijn kost niks, toch?
En als ik juiste info had gekregen had ik mijn volle boekjes even gehaald en ingewisseld.
Maar Appie kan dit zich blijkbaar veroorloven.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Simone van Groeningen