Klacht: Onjuiste informatie medewerkers

op 30 juni 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 24 juni telefonisch ondersteuning gevraagd voor bestelling van wasmachine en wasdroger. Bestelling gelijk gedaan bij medewerker, hier ook afspraak gemaakt voor bezorging en installatie. Dit zou plaatsvinden maandag 26 juni aldus medewerkster. Ik zou de avond voor levering een mail ontvangen met bezorgtijden. De avond voor levering kwam de betreffende mail van bezorgdienst, hier stond geen tijd vermeld allen mededeling dat zij de volgende werkdag contact opnemen voor een afspraak. Dit verbaasde mij. Gelijk maandag ochtend Coolblue medewerker gesproken, deze gaf aan dat dit inderdaad de manier van werken is. Jammer dat niet iedere medewerker weet hoe de bezorging werkt. Vervolgens afspraak gemaakt voor vrijdag 30 juni. Bezorging zou plaatsvinden tussen 13.00 en 16.00 uur. Helaas ontvang ik op 30-6 om 8.15 uur een mail van de bezorgdienst dat zij te kampen hebben met zieke chauffeurs , en dat ik wordt gebeld voor een nieuwe afspraak. Na twee uur zelf maar de bezorgdienst gebeld. Hier werd mij doodleuk verteld dat de bezorging maandag 3 juli gaat plaatsvinden. Kost mij wederom een vrije dag. Wie gaat dit betalen!!!. Ik heb ook mijn werk, kan niet vrij blijven nemen

Gewenste Oplossing:

Een fatsoenlijke tegemoetkoming van Coolblue. Geen pakken met wasmiddel wat mij is beloofd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

4 maanden geleden - Beste Richard, Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het niet tijdig leveren van de bestelling. Wij hadden er niet op gerekend dat de chauffeur op de dag van levering zich niet lekker voelde. Je hebt bij ons witgoedproducten besteld die op een trekschakelaar moeten worden aangesloten. Uiteraard heb je voor deze extra dienst betaald. De koerier dient contact op te nemen met de klant voor het inplannen van deze afspraak. Voordat de afspraak wordt ingepland, wordt de afspraak samen met de klant kortgesloten. Het is zeker niet netjes dat een nieuw afspraak is gemaakt zonder overleg. Je kunt uiteraard weer contact opnemen met de koerier om de afspraak te wijzigen. Daarnaast hebben wij jou een waardebon aangeboden als tegemoetkoming in combinatie met een pakket wasmiddel. Inmiddels is het pakket verzonden en bij de buren afgeleverd omdat er niemand aanwezig was op het afleveradres. Wij kunnen geen andere vorm van compensatie meer aanbieden. Wij gaan ervan uit dat je zo snel mogelijk een nieuwe afspraak kunt inplannen. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Richard Teekman