Klacht: Onjuiste informatie

op 18 maart 2020 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Ik en mijn vrouw zijn naar specsavers in wijchen geweest om een nieuwe bril voor mijn vrouw te halen. Specsavers zei dat we alles vergoed zouden krijgen, dus we hebben de bril gekocht. Later bleek dat specsavers dacht dat we bij CZ verzekerd waren ipv VGZ. Hierdoor hebben wij eerder onjuiste informatie gekregen over dat alles vergoed zou worden en moeten we nu uiteindelijk nog 70 euro bijbetalen. We hebben niet veel geld en kunnen dit geld eigenlijk niet betalen. Als we eerder de juiste informatie hadden gekregen, hadden we een ander montuur gekocht.

Ik wil dat specsavers (een deel van) de overige kosten voor de bril vergoed. Of ik wil de bril die we nu hebben terug brengen en ruilen voor een andere, goedkopere bril.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 18 maart 2020 om 13:17 geantwoord

Goedemiddag heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen.

Wij adviseren u rechtreeks contact op te nemen met de winke waar u de aankoop heeft gedaan zodat zij met u mee kunnen denken voor een oplossing.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geinformeerd.

Specsavers International BV

Heeft op 19 maart 2020 om 14:35 geantwoord

Er werd contact opgenomen met de winkel en ze zeiden dat ze niets konden doen

Alle klachten die gemeld zijn door H.Hazim