Klacht: onjuiste informatie

op 09 augustus 2017 over Zakelijk Voordeel in de categorie Energieleveranciers

Heden gebeld door Janette.
Gaf aan dat zij terug zou bellen met mijn collega.
zij wil in eerste instantie niet zeggen waar het overgaat en dat zij alleen wil spreken met deze collega Na mijn antwoordt dat deze collega niet meer werkzaam is bij ons wil ze met adjunct directeur.
nadat ik doorgegeven heb dat de adjunct directeur met vakantie is wil ze weten wanneer hij terug is.
Nadat ik haar heb doorgegeven dat zij indien zij niet aangeeft waar het over gaat ook dan niet mag door verbinden met de adjunct directeur zegt zij dat het gaat over maatwerk opstellen in het algemeen.
ik vind dit zeer misleidend omdat ik via internet zie dat het gaat over wijzigen van energie leverancier ?

Dat zakelijk voordeel ons niet meer belt.
wij willen niet wijzigen van leverancier en al helemaal niet als ze mensen als onkundig of minder waardig bejegenen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zakelijk Voordeel over deze klacht.

Bericht van Zakelijk Voordeel

2 maanden geleden - Geachte OML, Hartelijk dank voor uw email. Wat vervelend om te horen dat u het gevoel heeft gehad onjuist te zijn benaderd/misleid te zijn geweest door onze organisatie. Dit is uiteraard nooit onze bedoeling geweest. Graag zouden wij met u in contact willen komen om hetgeen te bespreken en onze excuses aan te bieden. Met vriendelijke groet, Team Zakelijk Voordeel

Alle klachten die gemeld zijn door OML