Klacht: Onjuiste informatie

op 13 augustus 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Mijn nichtje van 17 zit in een rolstoel ivm haar spasme. Wij gaan elk jaar naar de efteling met de fam 12 personen. Mijn nichtje kan wel geteld in 4 attracties en betaald de volle prijs. Op 13 augustus 2016 gingen wij weer voor een gezellige familie dag.echter toen wij bij de pirahnja kwamen mocht zij er niet in omdat zij niet 2 stappen zelfstandig kon lopen, dit was een nieuwe regel ivm de veiligheid. Dit kan ik echt wel begrijpen maar met gevolg dat een 17 jarige alleen in de carnaval, fatamogana en de theekopjes mag. Als dit duidelijk op de site gestaan had hadden we de rit van 2 uur heen en 2uur terug kunnen besparen. Na 3 uur overleg met 3 verschilde leidinggevende zijn wij niet tot een oplosding gekomen en naar huis gegaan we hebben wel het geld terug gekregen maar op het park werden wij eigelijk al weg gekeken wij hadden voorgesteld om de entee van mijn nichtje terug te krijgen en 4 a 5 vip pasjes ivm de oponthoud maar dat was teveel gevraagd. Als mijn nichtje het geld terug kreeg moest zij het park uit. Nou efteling zo ga je niet met mensen om en dit wad niet onze fout deze verandering stond nergens genoteerd. 3 autos voor niets gereden 4 uur lang pakeer geld betaald terwijl de slagbomen open stonden. Ik heb er geen woorden voor. Gr saskia jongen boze tante.

Ja op een reactie verondschuldiging voor mijn nichtje en mijn familie

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskiajongen