Klacht: onjuiste en helemaal geen informatie

op 10 oktober 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

ik kreeg vorige week een brief waarin stond over mijn kinderen wat allemaal gelogen was ik wordt er niet goed van als elke keer slecht over mijnkinderen gesproken wordt door X terwijl dat niet waar is het gaat goed op de scholen maar elke keer probeert ze wat te zoeken om mijn kinderen en mij een hak te zetten en ze komt ook de afspraken niet na schandalig dat ik als moeder de kinderen maar anderhalf uur in de maand zie het gaat hartstikke goed op de scholen met alle 3 allemaal overgegaan ik krijg zelfs ook geen informatie over ouderavonden ik zou graag een andere voogt willen want zij maakr mij en mijn kinderen helemaal zwart en daar heb ik helemaal genoeg van

nee ik ben nooit tevreden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 31 oktober 2016 om 11:53 geantwoord

Geachte mevrouw Hoenderboom, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 10 oktober 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij telefonisch contact met u op. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door computter