Mijn Klacht:
Niet lang geleden gisteren om precies te zijn heb ik 10 euro aan beltegoed gezet van de vofadone en even voor de duidelijk op mijn iphone heb ik de mobiele data verkeer alleen voor de whatsapp aanstaan maar vandaag kreeg ik een sms’je dat ik 160 mb zou hebben misbruikt naar mijn verbazing. en nog geen 10 minuten later terwijl ik gewoon thuis op de wifi zit staat er dat ik mijn bundel heb verbruikt dus na Vodafone te hebben blijkt dat zij inderdaad zien dat mijn bundel op is maar geen inzicht hebben in mijn data verbruik. Nu is het zo dat ik allang gebruik van deze dienst maak maar er de laaste maand drastische veranderingen zijn in mijn verbruik volgens terwijl er daadwerkelijk weinig tot niks is veranderd.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als mijn internet naar behoren werkt en ik niet het gevoel heb dat ik wordt opgelicht. En bovendien wil ik sowieso mijn niet verbruikte mb's weer terug.

