Klacht: Onjuiste beschrijving website

op 20 juli 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Februari dit jaar hebben wij via Sunweb een reis naar Kreta geboekt, vertrek volgende week.
Gisteren een mail van Sunweb. Daarin stond: de beschrijving op de website was niet correct. Zojuist heeft de eigenaar van het hotel gemeld dat niet alle kamers gerenoveerd zijn. Zoals dit wel op de website gemeld is. ( Dit is inmiddels van de website van Sunweb verdwenen).
Tevens hebben wij extra betaald tijdens de boeking voor een vroegere vlucht. Uiteindelijk vliegen we nu toch later in de middag. Dit is volgens ons een verkapte prijsverhoging die nergens op de factuur terug te vinden is. We hebben gebeld met Sunweb en zij zeggen niks te kunnen doen aan het feit dat toch niet alle kamers gerenoveerd zijn. Hier ben ik het totaal niet mee eens. Het is immers Sunweb die dit op zijn site had staan en dit was mede de reden dat we dit hotel hebben geboekt.
Wat betreft het bijbetalen voor een eerdere vlucht zegt Sunweb dat we hebben bijbetaald voor een vlucht vanaf Schiphol. Niet waar dus!!!! Wij hadden een latere vlucht vanaf schiphol en hadden de keuze ( tegen bijbetaling) om eerder te vliegen.
Vandaag dus Sunweb aan de telefoon gehad. Alles wordt afgewimpeld. Dit vinden wij op zijn zachts gezegd niet netjes.
Sunweb wij vragen jullie onze klacht goed en naar tevredenheid op te lossen!!!

Wij willen met 100% zekerheid de gerenoveerde familiekamer die we hebben geboekt.
We willen de eerdere vlucht of de extra kosten die wij hiervoor hebben betaald terug. ( 4x € 5,- voor de heenreis en 4x € 5,- voor de terugreis)

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 21 juli 2016 om 13:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door dman