Klacht: Onjuiste berekeningen factuur.

op 20 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds ik met Ziggo een abonnement heb afgesloten, zijn hun de afspraken niet nagekomen.
Iedere medewerker geeft een andere reactie. Eigen mening.
Terwijl ik de namen heb van de medewerkers, bellen de medewerkers niet terug waarmee ik de afspraak hebt gemaakt.
Automatische incasso heb ik stopgezet, Hun innen schrijven klakloos niet de juiste bedragen af.
Betaal nu zelf maandelijks vooraf.
Mijn berekening klopt perfect, maar de reactie was, ons betalingen systeem van Ziggo doet het automatisch en kan niet aangepast worden pffff. Hun automatische betaling berekening systeem wordt gehandhaafd. En niemand legt mij daar uit hoe ze aan de berekeningen komen Pffff

Gewenste Oplossing:

Ziggo moet al het personeel bijeen roepen bijscholen en zorgen dat iedereen dezelfde antwoorden aan de klanten mededelen!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TONY1