Klacht: Onjuiste bedrag (te hoog bedrag) aangerekend bij de levering door firma UPS!!!

op 16 september 2013 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte
Mijn bestelling uit china (Light in the box) werd via firma UPS geleverd. De verzending is volledig gratis en dit staat op de website van de Light in the box! Bij het leveren van de goederen ledlampen (342,20 euro) door firma UPS Moesten wij 91,21 euro invoertaks aan de chauffeur betalen. Tijdens mijn telefonisch contact met consumentenbescherming bleek dat het invoertaks in maar +/- 14,25 euro was. Ik heb de klachtdienst UPS gecontacteerd en gevraagd om de de rest van 91,25 euro terug te betalen maar ze weigeren om dit te doen.
Informatie:
UPS infoNotice-nummer: 9814 3731 993 4.
Datum: 25/10/2012
Factuur datum: 2012026391
Klantnummer: 8BE017FAV5

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat ze het bedrag die te veel is aan mij terug te betalen. Tijdens mijn telefonisch contact met de consumptiebescherming werd duidelijk dat ik niet de enige slachtoffer van deze firma ben!
Alvast bedankt!
Met vriendelijk groeten
Nick Renders

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door nickrenders