Klacht: Onjuist restitutie bedrag

Fereshta op 21 september 2021 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb meerdere bestelling staan bij shein waarvan ik veel retour heb gestuurd. Echter is onjuist retour en restitutie verwerkt dan wat ik gestuurd heb daarnaast heb ik ook meerdere klachten over hun werkwijze en service.

-Ten eerste het duurt te lang totdat de retour is verwerkt terwijl de pakket bij hun magazijn al weken binnen is volgens track en trace.
– Ten tweede ik kan niks volgens qua bestellingen en artikelen die binnen komen bij hun magazijn
– Ten derde ik heb veel artikelen van diverse bestellingen terug gestuurd maar niet alles is als retour verwerkt dus ik moet betalen voor artikelen die ik niet eens heb.
– Ten vierde ik probeer al weken vooral sinds afgelopen dagen shein te bereiken via hun klantendienst of chat maar krijg ik krijg steeds melding dat hun systeem error heeft en later moet proberen of de pagina valt weg.

Ik vind dit zeer frusterend en zeer vervelend dat ik hun nergens te pakken krijg. Ik heb ook mail gestuurd maar tot heden geen antwoord.
Mijn klacht kan ik niet eens melden want hun systeem heeft of error of pagina valt weg.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!

In afwachting op uw reactie!

Fereshta

Dat de juiste retour word verwerkt en restitutie bedrag aangepast word. Dat ik niet moet betalen voor artikelen die ik niet eens hebt omdat ik ze retour heb gestuurd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fereshta