Klacht: Onjuist product ontvangen, GEEN GELD terug gekregen

op 22 juni 2016 over ClickToBuy in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een onjuist product ontvangen. Dit heb ik op verzoek van Clicktobuy retour gestuurd via Kiala (duurt 2 weken!). Het is inmiddels 3,5 week geleden en er wordt slecht gecommuniceerd. Ook heb ik het aankoopbedrag nog NIET ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Mijn aankoopbedrag teruggestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ClickToBuy

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ClickToBuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peerke31